Czas realizacji zamówienia

Informacje dotyczące sprzedaży przedsezonowej w sezonie wiosna 2021

  • Wszystkie zamówienia złożone od stycznia do 1 marca, niezależnie od wybranej formy płatności oraz sposobu wysyłki, są zamówieniami przed sezonowymi. Ich realizacja nastąpi w zależności od zamówionych produktów. W pierwszej kolejności już w lutym rozpoczniemy wysyłkę zamówień zawierających produkty z przyczepioną do zdjęcia metkę 
  • Natomiast jeśli w zamówieniu znajdą się produkty oznaczone  realizacja nastąpi od 2 do 25 marca, zgodnie z kolejnością zamówień i wpłat. Pod koniec marca, po zrealizowaniu zamówień przedsezonowych, rozpocznie się stopniowa realizacja zamówień złożonych po 2 marca. W trakcie sezonu będziemy na bieżąco aktualizować metki z informacją o czasie wysyłki.
  • Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Paczkomatów inPost, oraz Kuriera DPD w dni robocze (od pon-pt).
  • W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, przelewy 24 oraz płatności Shoper, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
  • Wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie wysyłamy jedną paczkom (tylko jedna opłata za przesyłkę) o ile nie zostanie uzgodnione to z klientem inaczej, dotyczy to głównie dużych zamówień powyżej 25kg (z przyczyn niezależnych od nas, np. duże ryzyko uszkodzenia towaru ze względu na zbyt dużą wagę, zakupionych cebulek)
  • Złożenie więcej niż jednego zamówienia na naszym sklepie- jeśli chcesz domówić do swojego zamówienia kolejne produkty, możesz to zrobić składając kolejne zamówienie. Koniecznie pamiętaj, aby powiadomić nas o chęci połączenia swoich zamówień i podaj nr. wcześniej złożonego zamówienia. Możesz to zrobić w prosty sposób : tworząc "notatkę klienta" do swojego zamówienia, napisać wiadomość email na adres: info@cebulki-kwiaty.pl lub telefonicznie nr. 608-283-863. Jeśli od złożenia pierwszego zamówienia upłynęło kilka dni preferowany kontakt to telefoniczny. Upewnisz się czy jest to jeszcze możliwe, czy twoje zamówienie, nie wyruszyło już w drogę do Ciebie.
  • Istnieje możliwość, że nie wszystkie odmiany dostępne w okresie przedsezonowym będą rzeczywiście dostępne w czasie realizacji zamówień. Sytuacja taka może być spowodowana brakiem dostępności poszczególnych odmian bezpośrednio u producentów na skutek, np. ich wymarznięcia lub chorób. Niemniej jednak tego typu sytuacje występują sporadycznie i obejmują zwykle jedynie kilka odmian. W przypadku, gdy w zamówieniu klienta znajdzie się odmiana, której ostatecznie nie będziemy posiadali na stanie magazynowym, skontaktujemy się z danym klientem w celu ustalenia alternatywnego rozwiązania tej sytuacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl