Czas realizacji zamówienia

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Paczkomatów inPost, oraz Kuriera DPD w dni robocze (od pon-pt) od 5września.

2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem lub przelewy 24, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. W okresie od 5-30 września realizujemy zamówienia przedsezonowe, które klient miał możliwość zakupić już od 15sierpnia. W tym czasie prosimy o wyrozumiałość, jest to dla nas bardzo intensywny okres i według umieszczonych w regulaminie informacji wysyłka ma prawo potrwać do 20dni roboczych. Oczywiście, wszystko zależy od ilości zamówień, złożonych w okresie przedsprzedaży na naszym Sklepie, jednak pragniemy poinformować, że dokładamy wszelkich starań aby, praca była sprawna i trwała jak najkrócej .W październiku wysyłka następuje w ciągu 5-10dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

3.W przypadku przesyłki pobraniowej,  wysyłka następuje czas realizacji wynosi 5-10dni roboczych, od chwili złożenia zamówienia."Nie dotyczy zamówień przedsezonowych, oraz składanych w sierpniu i wrześniu."

4. Zamówienia przedsezonowe :

Wiosenne,(składane od 8 stycznia do 1 marca) sklep realizuje od 1 marca według kolejności zamówień.

Jesienne,(składane od 15 sierpnia do 5 września) sklep realizuje od 5 września według kolejności zamówień.

5. Wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie wysyłamy jedną paczkom (tylko jedna opłata za przesyłkę) o ile nie zostanie uzgodnione to z klientem inaczej, dotyczy to głównie dużych zamówień powyżej 25kg (z przyczyn niezależnych od nas, np. duże ryzyko uszkodzenia towaru ze względu na zbyt dużą wagę, zakupionych cebulek)

6. Złożenie więcej niż jednego zamówienia na naszym sklepie- jeśli chcesz domówić do swojego zamówienia kolejne produkty, możesz to zrobić składając kolejne zamówienie. Koniecznie pamiętaj, aby powiadomić nas o chęci połączenia swoich zamówień i podaj nr. wcześniej złożonego zamówienia. Możesz to zrobić w prosty sposób : tworząc "notatkę klienta" do swojego zamówienia, napisać wiadomość email na adres: info@cebulki-kwiaty.pl lub telefonicznie nr. 608-283-863. Jeśli od złożenia pierwszego zamówienia upłynęło kilka dni preferowany kontakt to telefoniczny. Upewnisz się czy jest to jeszcze możliwe, czy twoje zamówienie, nie wyruszyło już w drogę do Ciebie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl