Czas realizacji zamówienia

Informacje dotyczące czasu realizacji zamówień w sezonie JESIEŃ 2023

Zamówienia z asortymentem Jesień 2023 będą realizowane od 10 września do wyczerpania zapasów.

  • Wszystkie zamówienia złożone od 1 sierpnia do 1 września, niezależnie od wybranej formy płatności oraz sposobu wysyłki, są zamówieniami przed sezonowymi. Ich realizacja nastąpi do 15 października zgodnie z kolejnością wpłat i daty zamówień.
  • Od 16 października, po zrealizowaniu zamówień przedsezonowych, rozpocznie się stopniowa realizacja zamówień złożonych po 1 września dlatego zachęcamy do składania zamówień przed sezonem. W trakcie sezonu będziemy na bieżąco aktualizować metki i informacją o czasie wysyłki.
  • Złożenie więcej niż jednego zamówienia na naszym sklepie- jeśli chcesz domówić do swojego zamówienia kolejne produkty, możesz to zrobić składając kolejne zamówienie. Koniecznie pamiętaj, aby powiadomić nas o chęci połączenia swoich zamówień i podaj nr. wcześniej złożonego zamówienia. Możesz to zrobić w prosty sposób : tworząc "notatkę klienta" do swojego zamówienia, napisać wiadomość email na adres: info@cebulki-kwiaty.pl lub telefonicznie nr. 608-283-863. Jeśli od złożenia pierwszego zamówienia upłynęło kilka dni preferowany kontakt to telefoniczny. Upewnisz się czy jest to jeszcze możliwe, czy twoje zamówienie, nie wyruszyło już w drogę do Ciebie.
  • Istnieje możliwość, że nie wszystkie odmiany dostępne w okresie przedsezonowym będą rzeczywiście dostępne w czasie realizacji zamówień. Sytuacja taka może być spowodowana brakiem dostępności poszczególnych odmian bezpośrednio u producentów na skutek, np. ich wymarznięcia lub chorób. Niemniej jednak tego typu sytuacje występują sporadycznie i obejmują zwykle jedynie kilka odmian. W przypadku, gdy w zamówieniu klienta znajdzie się odmiana, której ostatecznie nie będziemy posiadali na stanie magazynowym, skontaktujemy się z danym klientem w celu ustalenia alternatywnego rozwiązania tej sytuacji.
  • Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Paczkomatów inPost, oraz Kuriera DPD w dni robocze (od pon-pt).
  • W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, przelewy 24 oraz płatności Shoper, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
  • Wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie wysyłamy jedną paczkom (tylko jedna opłata za przesyłkę) o ile nie zostanie uzgodnione to z klientem inaczej, dotyczy to głównie dużych zamówień powyżej 25kg (z przyczyn niezależnych od nas, np. duże ryzyko uszkodzenia towaru ze względu na zbyt dużą wagę, zakupionych cebulek)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl