Informacje dotyczące czasu realizacji zamówień w sezonie JESIEŃ 2024
Asortyment Wiosenny z wyprzedaży wysyłamy aktualnie DO 5 DNI ROBOCZYCH.
Asortyment Jesienny wysyłamy OD 10 WRZEŚNIA.
Zamówienia z Asortymentu Jesiennego będą realizowane od 10 września do wyczerpania zapasów.
- Wszystkie zamówienia złożone od sierpnia do 10 września, niezależnie od wybranej formy płatności oraz sposobu wysyłki, są zamówieniami przed sezonowymi. Ich realizacja nastąpi do 15 października zgodnie z kolejnością wpłat i daty zamówień.
- Od 16 października, po zrealizowaniu zamówień przedsezonowych, rozpocznie się stopniowa realizacja zamówień złożonych po 10 września dlatego zachęcamy do składania zamówień przed sezonem. W trakcie sezonu będziemy na bieżąco aktualizować metki i informacją o przypuszczalnym czasie wysyłki, informacja ta widoczna jest na karcie produktów oraz w potwierdzeniu zamówienia.
-
Gdy status zamówienia będzie "w trakcie kompletowania" oznacza, że zamówienie trafiło na listę do kompletowania, więc możesz spodziewać się wysyłki w najbliższym czasie. Przeważnie status "w trakcie kompletowania" jest zmieniany przy szykowaniu pracy na cały tydzień, więc paczuszka będzie prawdopodobnie dostarczona od najbliższego poniedziałku do piątku.
Jak już przesyłka zostanie spakowana, status zmieni się na "gotowe do wysłania" a następnie gdy zostanie zamówiony kurier po odbiór paczki, status zmieni się na "wysłane".UWAGA! Jeśli widzisz status "w trakcie kompletowania" i nie jesteś w stanie odebrać paczki w najbliższych dniach, prosimy niezwłocznie poinformować nas o tym fakcie.
- Złożenie więcej niż jednego zamówienia na naszym sklepie - jeśli chcesz domówić do swojego zamówienia kolejne produkty, możesz to zrobić składając kolejne zamówienie. Koniecznie pamiętaj, aby powiadomić nas o chęci połączenia swoich zamówień i podaj nr. wcześniej złożonego zamówienia. Możesz to zrobić w prosty sposób : tworząc "notatkę klienta" do swojego zamówienia, napisać wiadomość email na adres: info@cebulki-kwiaty.pl lub telefonicznie nr. 608-283-863. Jeśli od złożenia pierwszego zamówienia upłynęło kilka dni preferowany kontakt to telefoniczny. Upewnisz się czy jest to jeszcze możliwe, czy twoje zamówienie, nie wyruszyło już w drogę do Ciebie.
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Paczkomatów inPost, oraz Kuriera DPD w dni robocze (od pon-pt).
- W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, przelewy 24 oraz płatności Shoper, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- Wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie wysyłamy jedną paczkom (tylko jedna opłata za przesyłkę) o ile nie zostanie uzgodnione to z klientem inaczej, dotyczy to głównie dużych zamówień powyżej 25kg (z przyczyn niezależnych od nas, np. duże ryzyko uszkodzenia towaru ze względu na zbyt dużą wagę, zakupionych cebulek)
- Istnieje możliwość, że nie wszystkie odmiany dostępne w okresie przedsezonowym będą rzeczywiście dostępne w czasie realizacji zamówień. Sytuacja taka może być spowodowana brakiem dostępności poszczególnych odmian bezpośrednio u producentów na skutek, np. ich wymarznięcia lub chorób. Niemniej jednak tego typu sytuacje występują sporadycznie i obejmują zwykle jedynie kilka odmian. W przypadku, gdy w zamówieniu klienta znajdzie się odmiana, której ostatecznie nie będziemy posiadali na stanie magazynowym, skontaktujemy się z danym klientem w celu ustalenia alternatywnego rozwiązania tej sytuacji.
- Istnieje możliwość, że nie wszystkie odmiany kwiatów dostępne w okresie przedsezonowym będą dokładnie odpowiadały opisanemu rozmiarowi w produkcie oraz nazwie produktu. W związku z naturą sezonowości i specyfiką uprawy, mogą wystąpić drobne zmiany w wielkości cebulek. Zauważamy, że czasami mogą pojawić się nieznaczne różnice w wielkości cebulek. Może to obejmować zarówno mniejsze cebulki, jak i przypadki, w których otrzymasz większe cebulki niż pierwotnie opisane. Chociaż takie sytuacje są sporadyczne, pragniemy, aby nasi klienci byli świadomi możliwości takich zmian.